رپورتاژ آگهي يکي از بهترين روش ها براي دريافت لينک است که قدرت بسيار فوق العاده اي دارد. شما ميتوانيد براي انتقال قدرت و اعتبار بسيار زياد با پرداخت هزينه به سايت هاي ارزشمند با قدرت دامنه بالا يک صفحه اي از آن سايت را بخريد.


پس از سفارش رپورتاژ اگهي ميتوانيد يک مقاله قدرتمند و با کيفيت در آن سايت منتشر کنيد و يک تا 3 لينک به سايت خود بدهيد.


هر چقدر سايت هاي که ما رپورتاژ ميرويم قدرتمند تر باشند اعتبار و رنک بيشتري به سمت سايت ما هدايت ميکند.  براي نتيجه گرفتن بسيار خوب و تاثير گذار بايد کمپين رپورتاژ خود را به صورت اصولي انجام دهيم و برخي از نکات را رعايت کنيم تا بهترين نتيجه را بدست بياوريم.


برخي از سوالاتي که هنگام خريد رپورتاژ به زهن شماها ميرسد:



  • توليد محتواي رپورتاژ چه تفاوتي با توليد محتوا براي سايت است؟


توليد محتواي رپورتاژ هر چقدر با کيفيت و يکتا باشد قدرت بيشتري را هدايت خواهد کرد بنابراين هنگام سفارش توليد محتوا بايد به ارزشمند بودن رپورتاژ توجه ويژه کرد.



  • چگونه يک رپورتاژ فوق العاده و ارزشمند ايجاد کنيم؟


با رعايت کردن نکات رپورتاژ مخصوصلا توليد محتوا و سئو آن همراه با تحقيق کلمات کليدي  ميتواند بسيار اثر بخش باشد.



  • در يک رپورتاژ چه تعداد لينک ميتوانيم قرار بدهيم؟


هرچقدر تعداد لينک ها کم باشد قدرت بيشتري به صفحه هدف متنقل ميشود که معمولا از يک تا 3 عدد پيشنهاد ميشود.



  • بهترين موقع براي سفارش دادن اگهي تبليغاتي چيست؟


بعد از اين که شما تمام نکات سئو داخلي سايت انجام داده ايد و همچنين بک لينگ هاي رايگان به صورت مختلف ساخته ايد و به صفحات برتر دست پيدا کرده ايد. در اين صورت شما بايد اقدام به تبليغات در سايت هاي قدرتمند کنيد تا يتوانيد از رقبا سبقت بگيريد.



  • چگونه سايت هاي هدف را براي ايجاد رپورتاژ پيدا کنيم؟


با اناليز کردن سايت رقيبان ميتوانيم سايت هدف را پيدا کنيم.



  • براي يک تبليغات چقدر بايد هزينه کنيم؟


هزينه رپورتاژ با توجه به قدرت و اعتبار سايت منتشر کننده متفاوت است که از 200 هزار الي 4 ميليون تومان است



  • برنامه و استراتژي براي رپورتاژ بايد چگونه باشد


هنگام سفارش رپورتاژ بايد قبل از هر چيز استراتژي، تحليل  و آناليز رقبا انجام گيرد.



  • بعد از انتشار رپورتاژ بايد چه اقداناتي انجام دهيم؟


اپدين کردن رپورتاژ و لينک سايتي براي آن با انواع روش ها در سايت هاي مختلف به صورت رايگان براي تقويت رپورتاژ


اين ها برخي از سوالات متداول قبل از سفارش تبليغات است که به ذهن اکثر کارفرمايان ميرسد.


در واقع اگر شما بودجه و درامد خوبي داريد از ماه چهارم اقدام به ايجاد تبليغات رپورتاژي کنيد تا در کوتاه ترين زمان رتبه هاي سئو سايت شما افزايش چشم گيري داشته باشند.


مقالات مرتبط


نکات سئو متن

رپورتاژ آگهي چيست و سوالات متداول آن

رپورتاژ ,سايت ,بايد ,قدرت ,سفارش ,لينک ,توليد محتوا ,رپورتاژ بايد ,تعداد لينک ,سوالات متداول ,قدرت بيشتري
مشخصات
آخرین جستجو ها